top of page

PORTFOLIO // 

CONCEPT & BRANDING

App My Favorite

Meer dan de helft van de Nederlanders gaat wel eens uit eten. Maar wat is nu een leuk restaurant? Review websites en blogs zijn niet altijd onafhankelijk. De mensen die je kunt vertrouwen zijn je eigen vrienden, waar je smaken en voorkeuren mee deelt. Twee jonge ondernemers, broer en zus Roderick en Marcella Simons, zijn met dit idee aan de slag gegaan en hebben de app My Favorite Restaurants ontwikkeld. Deze app geeft direct toegang tot de tips van je vrienden aangepast aan je locatie.

Mmousse

A downtown oasis, een plek waar inspiratie ruimte en vorm krijgt. Als grafisch vormgever is Marcellous verantwoordelijk voor diverse grafische uitingen in opdracht van Mmousse. Van huisstijlen, verpakkingen en leaflets tot website ontwerpen op maat. 

- BeHello - Conceptontwikkeling verpakking,   iconen, leaflet, presentatie format,

  brandmanual, website design

- YAY logo ontwikkeling & visitekaartjes
- Mmousse plattegrond, drieluik

- Own-Advice website design
 

Gula Vision

Gula Vision is opgericht vanuit de behoefte om anderen die het minder goed hebben te helpen. Er zijn 60 miljoen kinderen op de wereld die een bril nodig hebben, hier willen wij met Gula Vision een bijdrage aan leveren. Gula Vision verkoopt via webshops, markten en festivals zonnebrilkoordjes. Iedereen die een koordje koopt draagt bij aan het goede doel.

De opbrengsten doneert Gula Vision namelijk aan de stichting Eyes For The World. Samen met deze stichting gaan we kinderen speciale brillen die zelf scherp te stellen zijn doneren. 

 

Gula Vision is opgericht door Marcella Simons en Charlotte Loven. 

Yami Yami

Yami Yami heeft in Almere een Sushi, wok & Smoothie bar geopend. Het logo was bestaand. De opdracht was om de rest van de uitingen hierop aan te laten sluiten. Hiervoor zijn de inrichting van de winkel, flyer, advertentie voor in de krant en stoepbord posters gemaakt. 

KFC 

KFC wilde een Brazer Sate in de KFC vestigingen gaan verkopen. Hiervoor was nog geen bestaand materiaal. Als art director heb ik de fotoshoot begeleid en de Brazer Sate uiting gemaakt. 

Agrimarkt

Agrimarkt heeft vier supermarkten in het zuiden van Nederland. Als art director heb ik samen met de studio ervoor gezorgd dat er een hele nieuwe uitstraling in de winkel werd doorgevoerd. Van een aangekleed schap tot een passend magazine.

De Oké lijn van de Agrimarkt heb ik gepositioneerd en voor de lancering van dit merk alle uitingen ontwikkeld.

 

Huwelijk

Voor het huwelijk van mijn broer dat op 17 mei 2014 plaats vond ben ik ceremoniemeester geweest. De organisatie en vormgeving heb ik verzorgd. Ik heb alle uitingen vormgegeven. Details maken een huwelijk extra speciaal daarom is hier veel aandacht aan besteed. 

Fashout

Als art director heb ik voor Fashout het totale concept ontwikkeld. Samen met een team hebben we de vormgeving verzorgd. Fashout is een popup store waarbij merkkleding met minimaal 70% wordt verkocht. Om het merk bekend te maken hebben we onder andere social media campagnes, advertenties in de krant, busreclame, website, huis-aan-huis flyers ontwikkeld en er hebben promotieteams geflyerd in verschillende steden. 

bottom of page